תפריט נגישות






מקצוענות ללא פשרות

קידום אתרים, זה לא כמו פעם.

עקב הצלחה מסחררת בקידום במספר תחומים חמים מאוד ( אם לא ה!) החלטתי לתת שירות קידום אתרים באינטרנט, אבל כרגע זה רק קידום אתרים בג'ומלה. אתר טוב ונכון דורש אופטימיזציה רחבה בקוד ה HTML ובמבנה הצגת התוכן שבו.

מדוע רק קידום אתרי ג'ומלה? מפני שהכי קל לי לבצע שינויים טכניים בקוד המקור מבלי לפגוע בכלל באפשרות שדרוג ועדכון המערכת ומכיוון שאני אוהב לבצע הכל בעצמי ולא לפנות לבעלי מערכות התוכן או לבוני האתרים האחרים שעובדים עם מערכות אחרות או אף שלא ניתן לגעת בקוד המקור.

בתהליך הקידום אני עובד עם איש קידום מבריק, אנליטי ובעל נסיון בקידום באינטרנט.

פופלאריות - אמיתית וטבעית.
החלפת קישורים - כבר לא.

אתר שאליו מקשים אתרים רבים הוא אתר פופולארי. כמה אתרים צריך? ככל הנראה קצת יותר מהמתחרים. אבל לא כל אתר שמקשר עוזר, האתר המקשר צריך לתמוך בתוכן ולהיות אמין. גם לאמינות יש נוסחא...

אם למשל יש קישור לאתר שלכם מאתר תחת דומיין באוניברסיטה, שהוא לרוב אתר אמין, לקישור זה משמעות גדולה מאוד.

PAGERANK - הוא פרמטר חשוב. הוא הצהרת האמינות והאיכות של גוגל בדומיין שלכם. פרמטר זה אמנם לא יביא אתכם למקום ראשון וככל הנראה לא תצליחו לעבור את PR5 אבל זו בהחלט נקודה חיובית כאשר יש לכם תחרות צמודה. אתם תרצו שלאתר שלכם יהיה דירוג גבוה - 5 ומעלה וגם תרצו שאתר עם דירוג גבוה יקשר אליכם מפני שבדרך כלשהי הוא מוסר אליכם חלקיק דירוג ומחזק את האמינות של האתר שלכם.

המשך יבוא... או שתבואו ואעשה את מה שאני יודע.

הכרת קהל היעד

כששואלים אתכם מהו קהל היעד, אל תגידו "כולם"

אלמד לבד ובעזרתכם מיהו קהל היעד שלכם. לפעמים תגלו שקהל היעד אינו בדיוק מי שהצהרתם. קהל היעד (בגוגל) הוא לא בהכרח פרופיל של איש או בעל מקצוע (אינטגרטור \ איש רכש \ או מישהו שמטייל בעולם) אנחנו מדברים על קהל המחפשים בגוגל, אלה שבסוף ימצאו אתכם ויתקשרו לקבל את שירותכם.

אנו נמצא מי מחפש, מה מחפש וכמה הוא מחפש את הביטויים שמייצגים את השירות שלכם.

אופטימיזציה

אופטימיזציה של התוכן וגם של קוד הHTML

יחד נתאים את התוכן שלכם, שלרוב נכתב עבור מי שכבר נמצא באתר שלכם ולא עבור מי שמחפש אותו, נוודא שהתוכן בדף המיועד, ממוקד לנושא הרצוי ולא חורג לנושאים אחרים. נתאים את הכותרות של הדפים לביטויים אלה וכמובן בתמיכה של קוד HTML מתאים להצהרת הכותרת. נתאים את הכתובת של הדף לנושא ואת הקישור שמוביל אליו.

בסופו של דבר, דף אינטרנט כתוב בשפת HTML, כמו במסמך וורד, אפשר לכתוב אותו תוך שמירה על סטנדרטים של מסמך מקצועי, כך גם ב HTML.

ישנם אלמנטים בקוד שאינם קשורים לתקינות הקוד אך חשובים למטרות אחרות ונקראים על ידי הדפדפן, כגון: שם אלטרנטיבי לתמונה - יעזור לבעלי מוגבלויות - עיוורים למשל, יעזור למוגבלי רוחב פס, כותרות לתמונה ועוד. האופטימיזציה מתייחסת בדר"כ לפעולות המתבצעות באתר שלכם. זה השלב הבסיסי והחשוב ביותר בקידום.

בין לקוחותי

מעוניינים לבצע קפיצה משמעותית בגוגל ? דברו איתי, זה אפשרי