SKIP_TO_MAIN_CONTENT

בניית אתר טיולי בוטיק לאיטליה

טיול מיוחד שישאיר לכם טעם של עוד

מולטובן של בני בן ישראל - מאסטר שף ואדם מיוחד - הוא אתר המציג טיולים קולינריים וטיולי בוטיק לאיטליה בהדרכתו ו\או תכנון טיולים ייחודיים לאיטליה לביצוע באופן עצמאי.

את אתר מולטובן בניתי באמצע 2011 וכבר אז הוטמע בו מבנה ייחודי להצגת הדפים והחדשות. את האתר הנוכחי חידשתי לקראת סוף 2015 על בסיס ג'ומלה 3.4 עם תבנית joomla-israel שהותאמה לאתר. הגלרייה שאתם רואים באתר זה, נבנתה לבקשתו של בני והפכה לחלק אינטגרלי בתבנית. חשוב לציין שהגלרייה עובדת באופן ייחודי: בזמן העלאת התמונות מבצעת אופטימיזציה לתמונות, יוצרת תמוניות קטנות לתצוגה מקדימה ומסדרת את התמונות באופן אוטומטי. כאשר עורכים את הדף, כל שצריך לעשות הוא להניח את התמונות בדף ללא צורך במיקומן או בהגדרות גודל, והכל מסתדר לבד, כולל תגיות alt  ו title וכולל העלאת התמוניות במקומות הנכונים בכל הדפים המציגים חלק זה או אחר של הדף.

אתר מולטובן עולה במקום ראשון בחיפוש "טיולי בוטיק לאיטליה"

מהות הפרויקט:

עיצוב אתר בניית אתר התאמות תוכן לגוגל אחסון שדרוג אתר

לקוחות מאז: 2011

תמונות כמו בפייסבוק

במהלך תכנון דף פנימי, שבו היו תמונות מטריפות שבני הביא ממסעותיו באיטליה ומעבר, בני, בדרכו העדינה שאל: "האם אפשר שבכל דף נראה רק 3 תמונות מהגלריה ואת השאר נראה באמצעות מספר והסימן + כמו בפייסבוק?"

מעבר לכך שאני לא מסרב לבני, הרעיון הזה היה מעולה וגם מאתגר. PHP שיעלה את התמונות המכווצות, יספור כמה יש ויציג את המספר הנותר, CSS יציג הכל יפה והגלריה עבדה כמצופה.

moltoben gallery closedmoltoben gallery opened

דברו איתי בווצאפ