SKIP_TO_MAIN_CONTENT

בניית אתר מכבי תנועה עולמית

דגש על ביצועי מהירות

אתר מכבי תנועה עולמית נבנה ב 2018.

בניית האתר התנהלה בקצב מסחרר וברמת סדר מופתית מול דנה ברגר מנהלת מרקום. התנהלות מרוכזת כזו מאפשרת לפרוייקט להתפתח מעבר לתכנית המקורית ולהפוך את מבנה האתר ליעיל ומתקדם יותר.

כמעט לכל קטגוריה והפדים שבה היה צורך במאפיין מעט שונה, מה שהביא לתבניות חכמות שמתאימות את עצמן לפי השדות המיוחדים או מבנה התוכן שבדף באופן אוטומטי, כלומר, מנהל האתר לא צריך בכל המקרים מיוחדים לבחור לייאאוט אלא זה מתאים את עצמו על פי סט כללים ומכנים משותפים מתוך התוכן.

רעיון העימוד והעיצוב האוטומטי חוסך ממנהל האתר להכניס תכנים ולעצמד או לעצב אותם בכל פעם עד שהם נראים טוב או דומים לדפים המקבילים. דוגמא פשוטה לזה היא כמות התמונות בדף. הוחלט שכאשר ישנן יותר ממספר תמונות מסויים בדף וברצף, כל התמונות תיאספנה לגלריה מעוצבת, כאשר בגלריה ניתן גם לדפדף בין כל התמונות באמצעות חיצים. למנהל האתר ניתנת האפשרות גם להחליט מה יהיה מבנה הקוביות בגלריה ולבחור איזו תמונה תהיה מוגדלת בתוך המוזאיקה של הגלריה.

מכניקה דומה משולבת עבור כל סוג מדיה, קובץ, כותרת, קישור, וידאו, טבלאות ועוד. בין השאר "על הדרך" מוסרים אלמנטים מיותרים וקטעי קוד ועיצוב המגיעים בהדבקה מקובץ וורד וכיוב.

תבניות מסוג זה מאפשרות לאתר לשמור על החזורת שלו לאורך כל שנותיו גם כשמנהלי התוכן משתנים.

מהות הפרויקט:
  • הקמת אתר
  • אתר דו-לשוני
  • הזנת חצי מתכני האתר
  • אופטימיזציה לביצועים
  • אחסון בשרת
לקוחות מאז: 2018

סטנדרטים וביצועים

כחלק בלתי נפרד מהקמת כל אתר, אני מוודא שהתפקוד שלו עומד בסטנדרטים גבוהים בתחום.

אני דואג שקוד ה HTML יהיה תקין, שזמן טעינת האתר יהיה קצר ככל האפשר באמצעות אופטימיזציה של התוכן והתמונות, מוודא שאין שגיאות קוד, שהשרת עובד כמצופה וכו.

אלה תוצאות הביצועים של דף אב (קטגוריה ראשית) מתוך התפריט הראשי, דף מורכב יחסית, המכיל הרבה תמונות ומפעיל הרבה שאילתות ופרוצדורות בשרת.

mwu pagespeed chrome audit

mwu pagespeed pingdom

mwu pagespeed webpagetest

דברו איתי בווצאפ